Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Κατατακτήριες και Εύδοξος

Ο “σοφός” νομοθέτης όρισε ως ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για κατατακτήριες εξετάσεις τον Νοέμβριο και ως μήνα εξετάσεων τον Δεκέμβριο. Τα αποτελέσματα βγαίνουν τον Ιανουάριο. Δια μαγείας λοιπόν αυτοί οι φοιτητές μπορούν να δώσουν μαθήματα του εξαμήνου που μόλις τελείωσε, να πρέπει να πάρουν βιβλία για αυτά τα μαθήματα και το πιο σπουδαίο να υπάρχει η πιθανότητα να επιτύχουν στις εξετάσεις χωρίς καν να τα έχουν παρακολουθήσει. να μην έχουν δει το πρόσωπο του καθηγητή τους ….


Οπότε το μόνο πρόβλημα, η μόνη παραφωνία σε όλη αυτή τη “λογική” αλληλουχία πραγμάτων είναι ότι ο Εύδοξος φιλοδοξεί να κλείσει το Δεκέμβριο ….


Τα συμπεράσματα δικά σας…