Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Πρώτη καταχώρηση

Πρώτη Καταχώρηση



Μετά από τουλάχιστον 4 χρόνια δημιουργίας αυτού το blog επανέρχομαι για την πραγματική του έναρξη. Δυστυχώς τελικά πρέπει να ωριμάζεις πριν κάνεις το βήμα να δημιουργήσεις. Το άνοιγμα ενός λογαριασμού δεν λέει τελικά κάτι. Εκείνο που μετράει είναι η επιθυμία. Και τώρα νιώθω να έχω αρκετή από αυτή.... Συνεχίζω τη δουλειά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: